pondělí 5. března 2012

5.3.2012


Ahoj holky, tak dneska jídelníček tu nebude! Hrůůůza hrůz.. Pfuj, pfuj.. Předchvilkou jsem ale docvičila, tak snad jsem to alespoň trošičinku napravila.. A od zítřka začínám opět nádherně hubnout :D ;) Zítra jdu s kamarádkou konečně na ten kickbox, už se moc těším ;).
Moc se omlouvám, že jsem vás včera neoběhla, ale začal nám blbnout internet a vypadával hrozně často + to bylo šíleně pomalý.. Ale hned to jdu napravit! ;)
Ani nemůžu říct jak mě ta debilní škola sere!! Kdybych tenhle rok alespoň odcházela ,ale né já tu budu muset zůstat s těmi kretény ještě rok! :( Měla jsem bohužel odklad, protože mi první zub narostl ve 3 letech(ano,vím ,že to není normální :D) a proto jsem neuměla moc mluvit... Nikdy jsem to nijak neřešila, ale teď už na to samozřejmě koukám jinak.. Áchjo.. Musím to vydržet!
A jak se máte vy, holky ? Jak jde hubnutí ? ;) 
 Edit: Holky, moc se omlouvám, ale nestihnu vás oběhnout všechny.. Bohužel vás budu muset nějak roztřídit, protože tolik vás už nezvládám! :( Omlouvám se!
thinspo
Edit2: Holky, tak jsem vás bohužel roztřídila. Nedá se jinak, protože jak už jsem říkala tolik vás nestíhám! :( Nechávám si : Victoria L, Kristen,motivovaná,  Jane,versul,Mína,Ella Marie, Bejatka, Faia,annie,Ronnie,IDou, amonn a Rahvira
 V takovém počtu, co mám teď bych vás měla stíhat obíhat každý den! Děkuji za pochopení! 

17 komentářů:

  1. co děláš za školu? základku? kam chceš jít potom?

    OdpovědětVymazat
  2. pod cestovním ruchem si neumím nic moc představit, ale pokud tě to bude bavit, proč ne .)

    OdpovědětVymazat
  3. Aspoň si si o rok predĺžila detstvo =P ja zasa práve naopak =D
    Aspoň cvičíš ;-) Ja nejem nejako ukážkovo, ale je vidieť že sa neobmedzujem a snažím sa :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak holt s Jill začneš jindy ;D
    Na kickboxu už jsem byla taky, chvilkama záhul, ale je to úžasný :D

    OdpovědětVymazat
  5. Je kickbox :) taky jsem chtěla chodit , ale u nas to nikde blízko neni :/ jinak teď nepisu , pac jsem bez internetu, jenom na mobilu, a tu mi nefunguje blog.cz , takze jsem rada ze si me nechavas :) teď stejne neni co psát cely tyden jsem to dost kazila :/ jinak vse nej k vcerejsim narozkam :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ďakujem, že si si ma dala do SB, ak by si nás tam mala veľa a nestíhaš, tak to pochopím. Nedá sa každý deň blogovať. S jedálničkom sa netráp, každý občas ujdeme a od zajtra to bude zase dobré :)
    Študujem VŠ- piaty ročník na lekárskej fakulte :D Už som stará koza, čo ti poviem :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj:)Chápu,taky jsem chtěla ze základky rychle pryč,na střední to bylo rozhodně lepší:)S jídelníčkem si nedělej hlavu,od zítřka zase navážeš na hubnutí :)Kicbox tě určitě bude bavit:)

    OdpovědětVymazat
  8. To mě těší, že sis mě nechala, i když už bych měla jít spát tak vás ještě oběhnu, ať vím jak na tom jste. Já měla dnešek taky hrozný, ale ráno mě potěšila váha, tak jsem si řekla když se chlubim vahou musim se pochlubit i tim hruznym jidelnickem. At se zitra dari taky se budu snazit a nechces jit s nama do uplnkove hladovky...? Vidim ze uz to ma v planu hodne holek. Ja teda nebuudu uplne hladovet oddam se syrovatce, psylliu a zelenine :)

    OdpovědětVymazat
  9. No jo, ani mi nemluv, oběhnout všechny sb dá někdy dost zabrat.. mě kolem 45 minut, ale snažím se to dělat každý den.. chápu že si to musela vytřídit a vážím si toho, že jsem zůstala :)
    Když pokazíš jídlo, tak je hlavní to přejít a asnažit se dál, ale to přece víš :) NIkdy se nevzdáme.. strašně často a astrašně ráda si to připomínam :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ať se ti dnes daří líp :)
    Taky jsem měla odklad a doteď některé lidi ve třídě nechápu. A to už jsem na střední :D Prostě mi někteří připadají jak malé děcka.
    Jsem moc ráda, že sis mě tu nechala :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, udělala jsi čistku přátel? :-D Zůstala jseeem! :-D Ale zase nikdo nechce, abys každého obíhala denně a denně komentovala. ;-)
    Já jsem strašně, strašně ráda, že už budu maturovat a zbavím se těch kreténů ve třídě. To bys nevěřila, jací dokážou být lidé i ve dvaceti letech. Jeden by čekal, že trochu dospějí, ale bohužel... :-D
    Ať se zatím daří! ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. jé děkuju že si mě necháváš ;* já teď taky nemám vůbec na blog čas, poříd jen učení a učení :/. Já naštěstí tento rok vycházím, už se těším, až od tamtud vypadnu!:D
    Mimochodem, já taky nemám jarní prázdniny :D jen jsem se ptala komu začali abych mohla závidět :D :) já už je měla před měsícem ://

    OdpovědětVymazat
  13. joo a chystám se na hotelovou školu :))

    OdpovědětVymazat
  14. Jů, jsem tam i já! :) Wau kickbox vypadá vážně dobře :) Taky bych ho chtěla zkusit, aspoň kvůli tomu, ať můžu machrovat :D
    Já jsem zase nejmladší ze třídy, protože jsem se narodila v půlce prázdnin, takže mě ještě stihli šoupnout hned v 6ti letech :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ať je zítřek lepší! :)
    Já si dnešek taky trošku pokazila.
    A k té základce. Buď ráda, já bych to s tebou klidně vyměnila. :D Protože kdybych měla lepší průměr v 8. Nemusela bych se teď tak stresovat přijímačkami.. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj kočeno, kampak jsi zmizela? Brzo se ozvi! :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj :) vím že v článku píšeš že už nestíháš další holky oběhnout ale moc ráda bych zpřátelila :) z hubnutím a blogováním začínám takže... :/ jinak drž se !!!! :)

    OdpovědětVymazat