neděle 4. března 2012

4.března 2012


Ahooj holky, tak dneska je můj velký den! Je mi 15! Přesněji mi bude 15 až v půl 9, což je stejně zachvilku :D ;) 
Dneska je neuvěřitelně líný den.. Nic se mi nechce dělat - fuj! Dneska je to jídlo ještě nic moc..Odpoledne mě přepadla strašlivá chuť na něco nezdravého :D Ze včerejší oslavy ještě zbyl jeden balíček brambůrek :D Naštěstí jsem snědla tak malinko ,že bych to odhadovala maximálně na těch 10g..Uvědomila jsem si, jak mi brambůrky vůbec nechutnají..Jsou to zbytečný kalorie, který ani za to nestojí! Taky proto jsem se jich po celou oslavu ani nedotkla... Křupky mi chutnají mnohem víc.
A zítra zase do tý debilní školy.. Mně se tam tak nechce! :/ Co vám ? 
No nic holky, jdu si zacvičit, ať něco dělám a potom vás oběhnu! :)

Snídaně: kus narozeninového dortu
Svačina:pomeranč, 2 krajíce chlaba s paštikou
Oběd: bramborová kaše,vepřový řízek
Svačina: 10g brambůrky
Večeře: nic(jsem přežraná ještě z oběda) 
 
Cvičení: 25 min chůze  na step můstku 

            

8 komentářů:

  1. táákový nehubnoucí jíídelníček xD Ááále, neber mě vážně. Musím být krititcká a né pořád ťuťu ňuňu, já mít po oslavě sežeru toho 2x tolik :) ale je fajn, že sis dala radši velkou snídani a pak už jsi nevečeřela :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten jedálniček, nevyzerá zdravo, ale bude lepšie =P. Mne tiež nechutia ani chipse, arašidy, chrumky...ja som na sladké viac :D alebo na doma upečené slané slimáky apod =P

    OdpovědětVymazat
  3. Styď se za takový nezdravý jídlo! :D Dělam si srandu, máš narozky, tak aspoň v takovýhle dny to je jedno ;)zrovna ty to dokážeš vypotit ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší kočko :)
    Taky bych chtěla mít znova 15...

    OdpovědětVymazat
  5. Ja zase bramburky môžem- slané a potom smotanové s jarnou cibuľkou, ale je mi jasné, že to telu nič nedáva, ale každý sme na niečo :D
    Tiež mám taký líný deň, aj som plánovala ísť na prechádzku, ale vzišlo z toho :)

    OdpovědětVymazat
  6. Brambůrky=hnus!! :O
    Jinak VŠECHNO NEJLEPŠÍÍÍÍ !! :) Hodně štěstí a ať se ti podaří zhubnout !! :* ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi dobrá že jsi toho nesnědla tolik (slaného a tučného). To já bych se na oslavě nebo po oslavě neudržela. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Dodatečně všechno nejlepší ;-) Ano, brambůrky jsou zlo! A taky mi vlastně nechutnají. Přesně, jak píšeš - zbytečné kalorie navíc.

    OdpovědětVymazat