sobota 3. března 2012

3.března 2012

Ahojky holky ,tak mám po narozeninách! :) Byly super! Vážně jsem si je užila. Dort byl vyborný. Mňam,mňam.. Tu máte fotečky! :)


Skvělý dárek k zítřejším patnáctinám jsem dostala už ráno.. I po včerejším papání bylo na váze 68,7kg.. Takže za týden jsem zhubla přesně 1 kg! :) Nádhera! :)

Snídaně: kinder mléčný řez 28g, kinfer pingui 30g
Svačina: nic
Oběd: bramborový knedlík,uzené maso ,špenát
Svačina + večeře: 2 kousky čokoládovo- banánového dortu, křupky,chuťovky s česnekovou pomazánkou, cca. 80g čokolády

Cvičení: 30 min chůze na step můstku
            

12 komentářů:

  1. gratuluju k úspěchům .) a všechno nejlepší zpětně .)

    OdpovědětVymazat
  2. to znamená, že jsme snědla o 30% víc tuků, než bych se svým bazálním metabolismem atd měla.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, to je pěknej výsledek ^.^
    Mmm ten dort vypadá pěkně :D

    OdpovědětVymazat
  4. Sýrový nákyp chutná.. sýrově :D
    Je to taková lehká a celkem i netučná věcička ^^
    Dám si na to na blog recept ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju, to potěší :)
    Jé, kilčo týdně je úplně skvělé! :)
    (a zbytek si přečti zítra, bude to aktuální :D) Všechno nejlepší!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju :) A dort určitě stál za hřích,vypadá výborně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten dort vypadá hříšně dobře, ten bych dnes snědla celý.. :D
    A jídelníček se ti povedl na to že máš narozeniny. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno nejlepší k narozeninám, ať se Ti daří a postupně se plní všechna Tvá přání! ;-)
    Jinak dorty nejím, ale tenhle je fakt krásný a asi bych mu neodolala. :-) No a gratuluji k váze, jde ti to pěkně! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Prajem všetko najlepšie k narodeninám. Nech sa Ti splnia všetky priania. Dort vyzerá nádherne a gratulujem k ďalšiemu kilču dolu :)

    OdpovědětVymazat
  10. na to že si mal oslavu si jedla pekne :) a ten dort vyzerá perfektne, krásne bohato nazdobený :)

    OdpovědětVymazat
  11. Závidím ti ty dobrůtky a stejně ti jde váha dolů, to já už 14dní stojím na místě, nevím co se děje :(

    OdpovědětVymazat
  12. Páni, ten dort vypadá úžasně. Já jsem dostala dort od maminky naposledy právě k patnáctým narozeninám. Od té doby už peču v rodině pouze já.
    Moc Ti gratuluji ke shozenému kilu, šikovná!

    OdpovědětVymazat