úterý 13. března 2012

13.března 2012

Ahoooj holky, tak se vám po týdnu ozývám! :) Měla jsem menší krizi, ale nedovolím jí zničit mé hubnutí! Takže odedneška opět přispívám každý den , tak jak jste zvyklé! :) Co jsem dělala po celý týden ? Hlavně jsem žrala jak zjednaná.. Takže... no prostě pfuj! :D Jak jsem vám psala minulý týden o tom kickboxu, tak jsme tam minulý týden nebyly, tenhle taky ne a nejspíš tam ani v životě nepůjdeme..Kamarádka má holt výmluvy!! :/ Ale to nevadí, protože jsem dneska začala cvičit Jillian.. A abych zabila dvě mouchy jednou ranou, tak jsem začla cvičit dvě její cvičení.. Ripped se má sice cvičit po 7 dnech, ale já jsem si ty 4 levely rozdělila na těch 10 dní..Četla jsem, že to ripped je těžší než 30DS, mě teda přišlo 30DS složitější.. Ale tak hodinku denně bych si měla na obě cvičení nějak najít. A abych mohla na konci pěkně porovnat výsledky, tak jsem si budík nastavila o něco dřív a přeměřila se.. Míry máte níže. :)
Táák pro dnešek se s vámi loučím. Jdu vás oběhnout ;). Bye bye
 
Snídaně: activia sladká- bílá 120g, bebe dobré ráno mini 50g
Svačina: activia bílá s müsli 170g
Oběd: bramborová kaše,vepřový přírodní plátek
 Cvičení : Jillian Michaels 30 Day Shred (1/30)
Svačina: tvaroh 70g, mandarinka
    Cvičení :Jillian Michaels Ripped In 30 (1/40)
Večeře:2 knakebroty s plátkem kučecí šunky,vajíčko,špenát
 

 Míry:  biceps(nejširší místo):  27cm(pravá strana)       27,5cm (levá strana)
prsa: 88cm 
pás(nejužší místo): 75cm
Boky: 96cm
Stehno(nejširší místo): 58,5cm(pravá strana)    58,5cm (levá strana)
Lýtko(nejširší místo): 37cm(pravá strana)      38cm (levá strana )

8 komentářů:

  1. Ahoj,vítej zpátky:)Díky za komentář:)Moc pěkný jídelníček a pohyb!:)

    Možná panikařím zbytečně,ale děsí mě,že moje snaha by byla k ničemu...a čas do léta se krátí.

    OdpovědětVymazat
  2. Já si říkala, že jsem o tobě dlouho neslyšela :D
    Mohla bys mi dát pas? Potřebovala bych takovej :)
    Tak držim palce s Jill ;)

    OdpovědětVymazat
  3. uz jsem se bala kam ses ztratila :) Jsem rada ze jsi zpet. A preju at se ti dariii :) jidelnicek je moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Insanity je náročné, ale baví mě :) Cvičím teprve 2 dny, tak výsledky nemůžu posoudit.

    Je dobře, že se nevzdáváš. Hoď minulý týden za hlavu a pojď do toho naplno ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Dnes máš krásny jedálniček! A hodinka denne cvičenia je super, veď deň má 24hod!! Ja som skúšala aj ripped aj shred a ripped ma zaujalo viacej.
    Aj ja som to odflákla cez víkend, ale idem ďalej, bojujeme :)

    OdpovědětVymazat
  6. Žijeee! :-)
    Jídelníček super, cvičení super! :-) Kdybys byla od Olomouce, mohly bychom chodit na něco spolu, láká mě teď Port de Bras, ale samotné se mi nechce. Nebo prostě jen do posilky, nemám stroje doma.
    Jinak pórkový koláč je z listového těsta, na tom je šunka, pórek a je to zalité bílkem a upečené. Výborné! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Místo Activie jez Hollandii. To je správný jogurt a ne ta tekutá hmota :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem ráda že si zpět :) Jdem do toho.. máš pravdu, žádné přejídání! Fuj je to! :D Závidím vám všem hubený ruce a stehna.. grrr, já chci taky! :D

    OdpovědětVymazat