úterý 20. března 2012

20.března 2012

Ono to nejde a nejde! :(  Dnes byl jídelníček děsivý.. O včerejšku ani nemluvím.. Když jsem dneska vlezla na váhu, tak tam bylo rovných 70kg.. :( Já už fakt nevím, co dělat... 
Dneska přidávám alespoň cvičení,  za těch 8 dní, co to cvičím jsem dnešek zvládla nejpečlivěji.. Neříkala jsem si: jaká jsem to chudinka, když musím toto cvičit.. Takže alespoň za něco jsem ráda.. :)
Zpět k jídelníčku, co se stalo to už nezměním,ale....na zítřek plánuju úžasný jídelníček ;). Zítra k obědu ale máme ve školní jídelně - kuře na paprice s houskovým knedlíkem... Co myslíte, kolik knedlíků je asi tak zdravé "sníst ? :)


Cvičení : Jillian Michaels 30 Day Shred ( 8/30)
 Cvičení : A6W(6/42)
       Cvičení :Jillian Michaels Ripped In 30 (8/40)

6 komentářů:

  1. Podľa toho ako sú veľké no, ale aby si nebola hladná :) Viem, že pre väčšinu bloggeriek sú to články o opakovaní, ale je tu kopa ľudí, ktorá o tom nevie nič..

    OdpovědětVymazat
  2. Díky taky mě moc potěšila..Byla jsem si teď pročistit hlavu a zase si moc věcí uvědomila...Udělám si ještě dnes chvíli a napíšu článek...Pořád jsem hloupá a mnoho věcí si neuvědomuju...Hlavní je vědět že to dělám pro sebe...je tolik věcí co bych ti teď poradila...My to zvládnem..Jdu civčit pak napíšu, třeba si to potom přečti.Hlavně se nevzdávej já to taky nevzdám i když dnes se opravdu dobře necítím...

    OdpovědětVymazat
  3. Ja už na zajtra neplánujem nič. Nejako normálnejšie jesť, ale to je asi tak všetko. Tak snáď sa Tebe podarí pekne papať.
    Práveže aupair finančne náročná nie je, preto chcem ísť a na obnovenie jazyka resp. naučenie je to super. Platím si len cestu a poistné a zvyšok- ubytko a stravu mám u rodiny.
    Nemčinu sa učím od základy, celý gympel som mala a vedela som ju super, ale čo som 5 rokov na Vš, tak som ju nepoužívala a spravili sa mi zábrany, ktoré potrebujem prekonať.

    OdpovědětVymazat
  4. Musel mi stačit jeden krajíc, o hodinu později jsem začala cvičit. :-)
    Sušenka byla kolem oběda, není to taková krize, jak jsem myslela, já vím. :-D Konečně mám na váze zase méně, tak to nevidím tak černě jako včera. :-)
    Je to jen o překonání sebe sama. Začala jsi skvěle, víš jak na to a dostaneš se zase zpátky. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Cvičení máš krásný :) A zvládneš to,nevzdávej to :) S knedlíkama hodně záleží na velikosti.Já houskový nejím,bramborový si dávám 2,když jsou hodně malý tak 3.

    OdpovědětVymazat
  6. Musíš se z toho vymotat, nevzdávej to! A pohyb máš krásný, aspoň ti to trochu zrychlí metabolismus ;) Knedlíků nevím, já si dávám dva, ale to asi tak zdravé není :D

    OdpovědětVymazat