středa 29. února 2012

29.února 2012

Ahoj holky ,tak dneska mi chválit jídelníček asi nebudete :D :D :D Hrůzaaaa! :D Ale tak jak já vždycky říkám - mohlo to dopadnout hůř. :D Ale musím se vám pochlubit, po těch knedlíkách jsem byla na váze a víte co ukázala ? :D 68,9kg.. Hihi. Hubnu, ikdyž se nijak zvlášť neomezuju.. To jsem moc ráda.. Ale radši to nebudu pokoušet a zítra a v pátek mám v plánu papat ukázkově! :D :D V sobotu si dám menší oddech, protože budu mít narozeninovou oslavu a přeci nepřijdu o dort, ne ? A v pondělí mám v plánu začít s tou slavnou Jilian!To jsem zvědavá , jestli to zvládnu cvičit 30 dní za sebou!
Holky , jedu na zumba tábor! :) Né, že bych tam jela dobrovolně :D Mamka se mě chce na prázdniny zbavit, takže mi řekla, že si můžu vybrat jakýkoliv tábor. Odjezd je v Praze a já jsem z druhý půlky republiky :D. Vybrala jsem si ho hlavně kvůli tomu pohybu, takže bych se měla vrátit jako zumba profík :D :D :D  Bude to můj úplně poslední tábor, takže snad si to užiju! :)
Když už jsme u těch prázdnin, jedu na dovolenou do Řecka..Nebudu tu ani na vysvědčení, jedu 2 dny před ním! ;)  Tak snad do tý doby budu mít postavičku, kterou se nebudu stydět v plavkách ukázat! :)Už jen 122dní do prázdnin. Čas se nám krátí! ;)

A co vy ?Už víte kam pojedete v létě ? :)
Snídaně: nestlé fitness + mléko
Svačina: müler rýže skořicová,1 bebe sušenka, miňonky 50g
Oběd:hovězí maso,špenát,6 bramborových knedlíku
Svačina: 3 švestkové knedlíky
Večeře: nic
 
Cvičení: 20 min chůze na step můstku
            

15 komentářů:

  1. No dnes to máš fakt knedlíkové, ja by som si dala hlavne tie slivkové, milujem ich!! A ten zumba tábor ti schvalujem, užiješ si :)
    Závidím, že už máš dovolenku, ja ešte vôbec netuším, podľa toho ako s priateľom našetríme :D možno bude len víkend na slovensku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zumba tábor ti závidím,já zumbu miluju :D..A jídelníček,no :D mohlo by to být bez těch švestkových knedlíků,ale přece jenom jak už si psala,mohlo to dopadnout hůř :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jillian je úžasná! Trochu cvok, ale úžasná :D nakopne tě a po cvičení ti bude fakt suprově ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš pravdu :) Ale tu půlku sáčku do snídaně občas zahrnu.
    Med v mléku míchám, míchám, míchám, až ho rozmíchám :D

    Další dny se ti jídelníček určitě vyvede líp ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,Jillian určitě vyzkoušej,já ji cvičím zatím jen druhý den,baví mě to,jsem zvědavá na výsledky:) Zumba tábor je určitě dobrý nápad,pokud tě to baví.Když si vzpomenu na svoje tábory,jsou to úplně nejlepší zážitky :)Který už mám teda bohužel za sebou,jsem stará koza :D Dneska je asi knedlíkový den,já jsem měla dva plněný ,,masem" jak jsem psala,musela jsem z toho oškrábávat špek :-/ Ty sis aspoň na svých knedlíkách pochutnala,to se občas musí :) Jinak velká gratulace k váze,jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  6. No včera jsem skončila u těch minonek, zato dnes jsem to přehnala :/ holt Kdyz jsem ve skole nemám nad tim tu kontrolu, jakou mam doma. Uz po nekolikate slyším o jillian a jejím cvičení,je to normos na youtubku? Akorat blbý ze ted nemam pc, takze poldle mobilu bych asi nemohla cvičit. Jinak jidelnicek hezky až na ty svestkove knedliky, ale kdyby byly boruvkove, tak bych taky neodolala :)

    OdpovědětVymazat
  7. No včera jsem skončila u těch minonek, zato dnes jsem to přehnala :/ holt Kdyz jsem ve skole nemám nad tim tu kontrolu, jakou mam doma. Uz po nekolikate slyším o jillian a jejím cvičení,je to normos na youtubku? Akorat blbý ze ted nemam pc, takze poldle mobilu bych asi nemohla cvičit. Jinak jidelnicek hezky až na ty svestkove knedliky, ale kdyby byly boruvkove, tak bych taky neodolala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jej jsem to vložila nejak hodnekrat :D promiň, jinak ale jsem zapomela pogratulovat k vaze! Moc pěkna!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hele neni to tak hrozný to jídlo přece :) Já mam bohužel horší no...122 dní do léta řikáš jo? Tak to bych měla máknout no..v září jedu na 3 týdny s kamarádkou do španělska a chtěla bych mít alespon o 10 míň no..

    OdpovědětVymazat
  10. zavidim ti tu dovcu, my asi zase nikam :( a ten jidelnicek..no dietni neni ale ani tak hrozny podivej se na me dneska co jsem predvedla

    OdpovědětVymazat
  11. Věř že s jídelníčkem to mohlo být mnohem, mnohem horší! :) Tvůj je ještě hezký. :) A na narozeniny by byla opravdu škoda si trošku nedopřát! :))

    S Jiilian ti budu držet palce :), já sama bych to všechno za 30 dní nedala. A už 2 měsíc cvičím teprv druhý week (cvičím ripped in 30).
    A na tábor jeď určitě bude super! :) Zbožňuji tábory! :))

    OdpovědětVymazat
  12. Tak doufám, že se ten tábor povede :) Jinak závidím dovolenou v Řecku !! Hmm.. :) Hned bych jela :)
    Jé, 122 dní, tak to bych měla taky máknout :) :*
    A držím palce s Jillian, já bych taky chtěla, ale teď to stahovat nebudu a nemůžu to nikde koupit :( Ale jednou to určitě taky seženu :)) (A gratuluju k váze; je to skvělý viď; jíš a pak váha ukáže míň :D )

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj :) právě jsem se vrátila na blog, kam si mi v průběhu února psala komentář, zda tě nebudu podporovat v hubnutí, jasně že jo :) Ráda budu chodit na tvůj blog ;) Jinak závidím ti dnešní oběd, sice není nejzdravější, ale určitě byl dobrý :))

    OdpovědětVymazat
  14. Mě Jillian moc nebaví, ale výsledky vidím, ted jsem ale vynechala 4 dny ./

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, byla bych moc rada, kdybychom spratelili blogy. Snazim se zhubnout zdravym zivotnim stylem. Kdyztak se podivej na muj blog buduzdrava.blog.cz
    Budu moc rada, kdyz se ozves dekuji.

    OdpovědětVymazat