pondělí 27. února 2012

27.února 2012

Ahoj holky, tak jak to dneska dopadlo u doktora ?  166,5cm a rovných 70kg :O.. Ta výška je šílená, vyrůst za 2 roky o 2 cm.. No hrůza..Bojím se, že už nevyrostu! :/ Mamka má 172cm, táta 185cm a ségra taky172cm, mi neříkejte, že do smrti budu takový prcek! :/  A ta váha? Ta mě fakt překvapila.. Jelikož jsem se u doktorky vážila oblečená a po rychlém obědě.. Takže když jsem předchvilkou(18:24) přišla domů(+byla jsem ještě na doučování), tak jsem se zvážila ještě jednou na mé váze ve stejném oblečení a mám 69,4kg :O :O :O Oblečená a najedená ??!! To musí znamenat, že jsem od posledního vážení zase něco zhubla!! Jupíí jéé! :) Ale i tak tam mám napsano - "mírná nadváha".. :/ Ale tak mě to může být stejně jedno, nikdo se do toho dívat nebude! :D Zítra udělám vyjímku a zvážím se! Jelikož mě to fakt zajímá, kolikže to vlastně vážím! :)
Zítra jdu ke kadeřnici na mikádo.. Já blbá jsem se před Vánoci dala ostříhat na střih alá Emma Watson, takže jsem to měla hrozně kraťůčký a vypadala jsem v tom jak debil.. Teď už mi to trochu narostlo, takže se jdu zbavit toho krátkého střihu a už se v životě nebudu stříhat na krátko! :/ Holt krátký vlasy sluší jen některým typům a už vůbec ne tlustým! :/
A jak jste se dneska měly vy ? 

Snídaně: 2x kinder mléčný řez 28g
Svačina: kokosový jogurt müler 130g
Oběd: francouzský rohlík(rohlík se zapečeným párkem),zeleninový salát
Svačina: nic
Večeře: třešňový tvaroh 135g
 
Cvičení: nic(očkování)
            

15 komentářů:

  1. já mám 170 cm a moje mamka má 164 :D u nás v rodině je prcek ona :D.
    Je super že jsi zhubla :)). Počkej až půjdeš na kotrolu příště, to už tam žádná mírná nadváha napsaná nebude :))) zvládnem to a budem kočky :))
    Obdivuju tě že ses nechala ostříhat podle Emmy Watson. Já mám vlasy do půly zad a v životě bych se ostříhat nenechala :D. Naopak si je nechávám narůst :))

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, kliky jsou boj :-) nemam vůbec sílu v rukách a navíc jsem měla jako malá celkem vážný úraz v lokti - takže mě to při podobných aktivitách bolí. Ale překvapivě to docela šlo, tak jsem ráda :-)

    Jsem zvědavá na zítřejší váhu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé to je super že si zhubla :) Ronnie má pravdu.. příště už tam nic takového nebude :) A ten mléčný řez bych si taky dala..

    OdpovědětVymazat
  4. Hele mam tu ještě 1/4 tý pizzy kdybys chtěla :D

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju :) Jasně, budu moc ráda, když se budeme podporovat.

    OdpovědětVymazat
  6. Asi se budeš s výškou smířit. Ale ber to pozitivně aspoň budeš moc nosit pořádné podpatky. :))

    A ta zítřejší váha bude určitě skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Je super že jsi zhubla :)) a k těm mojim porcím,mě to ve škole stačí,protože o přestávkách chodím kouřit a pak nemám moc čas na jídlo :D...ale máš booží snídani,kindr mléčný řez jsem jako malá jedla po tunách ♥ sradeční záležitost :D :D

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se moje výška líbí, přítel mi říká "moje malá." Nelíbí se mi příliš velké ženy. :-) No a pořád jsou ještě menší, to bych taky nechtěla. :-D
    No a to jaro nám dlouho nevydrželo, sněží! :-D :-/

    OdpovědětVymazat
  9. Jé,to je super,že jsi zase něco zhubla!:) Tak pak dej vědět,kolik teda fakt vážíš:)
    Jídelníček je zase moc pěkný:)
    Jinak já měřím 162,taky by mi nevadilo aspoň 5cm vyrůst,ale zase ..znáš to,co je malý,to je milý:) A můžem nosit podpatky:)

    OdpovědětVymazat
  10. jídelníček není pěkný! nějak nechápu, proč ti to sem všichni píšou...pokud budeš jíst dál takhle, tak ti bude tne pohyb k ničemu..tohle není jídelníček ani člověka, co hubne, ani člověka, co jí zdravě...jíš celý den jenom sladké a k obědu párek...je to tvoje věc..jen se snažím poradit

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,gratuluju ke zhubnutí :) Z výšky si vůbec nic nedělej,vždyť 166 je na holku průměr,aspoň máš větší výběr mezi klukama:)Až půjdeš příště k doktorce,tak tě určitě za váhu pochválí;)Jinak vlasy si nech určitě narůst,čím delší,tím lepší:)

    OdpovědětVymazat
  12. Máš výšku jako každá druhá, žádný prcek nejsi :) Já jsem taky na krátko podle Emmy. Ale už to docela dorůstá. Krátké mi sluší víc, než dlouhé...ale už si chci dělat různé účesy :)

    OdpovědětVymazat
  13. Máš odvahu teda stříhat se na krátko, já bych své dlouhé vlasy nedala ani za nic! :D
    Ty máš vždycky tak dobré ty jídelníčky, mňam!

    OdpovědětVymazat
  14. ňam kinder mléčný řez :) Jinak gratuluji u doktora k váze :) Já na tom po dnešku nebudu moc dobře :/ Ale to vytáhnu. Matce zase jebe a nutí mě jíst kalorický večeře. Doprčic. Jinak já má vlasy do půli zad a přemýšlím, že se nechám ostříhat jako Frankie Sandford :D Akorát se trochu bojím. ¨
    To s tím růstem jsem myslela tak, že když jsem ve svých 13 zhubla na 45kilo, tak od té doby jsem vyrostla jen o centimetr :/ Kráva prostě :(

    OdpovědětVymazat
  15. Jak to, že všichni jenom hubnete a já tloustnu? :O :D
    Podle mýho, vyrůst ještě můžeš, ale to záleží na tom, jak to je s genama a tak, máma rostla až do 20 (má 180cm) a já jsem tu nejmenší se 174cm :/ takže třeba ještě vyrosteš ;)
    Btw: prcek fakt nejsi ;) znám holčiny, který jsou třeba starší jak já a mají klidně i pod 160cm.
    Jít na Emmu Watson.. máš odvahu :D nikdy bych na tak krátkej sestřih nešla, ale tak znám slečny, kterým to sluší ^^
    P.S.: ráda se budu s tebou navzájem podporovat ;)
    Pak se pochlub s váhou! ^^

    OdpovědětVymazat