neděle 26. února 2012

26.února 2012

Ahoj holky, tak dnešní den byl plný nudy a učení! :/ Zítra jdu na patnáctiletou preventivní prohlídku(+ na očkování), takže se konečně dozvík kolik že to vlastně(nikdo mě nedokáže normálně změřit, samý prťavý čísla :D) měřím.. Protože jak jsme se teď koukala na údaje, kolik jsem měřila ve třínácti letech, tak jsem měla 164cm.. Pokud jsem za 2 roky vyrostla jen o 2cm, tak mě asi klepne. Další bod preventivní prohlídky je vážení.. Bohužel naše paní doktorka, váží s oblečením a ještě k tomu po obědě, takže mám vždy tak o 5 kg navíc.. Ve 13 letech mám napsáno, že jsem měla 60kg.. Takže váha cca. 55kg na výšku 164cm no nádhera :D.  A protože mám v té prohlídce rovnou i očkování, tak nevím jestli budu moct zítra cvičit..
Co se týče dnešního jídelníčku.. No takový normální víkendový jídelníček. Není to nejlepší ale mohlo by to být i horší.. 

Snídaně:6 zázvorových sušenek,jogurt Paula 200g
Svačina: 2 suchary
Oběd:pečené kuřecí stehno, bramborová kaše
Svačina: müsli tyčinka třešňová
Večeře:100g celozrnného chleba s máslem,sýrem a kuřecí šunkou, rajčatový salát

Cvičení: 15 min rotoped
10 min chůze na step můstku 
10 min posilování vnitřní strany stehen 
150 dřepů 
            

8 komentářů:

  1. Máš to krásný :) Možná toho chlebu mohlo být méně k té večeři,ale jinak super :) Přeju hodně štěstí na prohlídce, já už bych ležela zchoulená někde v koutě,kdybych šla na očkování, šíleně se bojím jehel :D Jinak s tim měřením, mě vždycky u doktorky naměřej 165, ale když jsem se měřila na takový tý měříčváze(nastavíš tam tu tyč, kde ti končí hlava a u toho stojíš na váze . je to vcelku :D), tak jsem měla 168, tak nevim, doktorka to nejspíš od oka plácla na zeď :D Akorát já kráva si růst ve 13 zastavila :/

    OdpovědětVymazat
  2. Nechci tě strašit, ale já nerostu už od 13 let :-) 168 cm byla moje konečná :-) Jídelníček vůbec neni špatný a cvičení taky moc pěkný, šikula! Akorát toho chlebu možná bylo víc, ale jinak supr :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Víš kolik měřím já? Je mi 17 a mám už hezkých pár let 156cm xD hrůůza :) Jídelníček jde akorat mi prijde moc 100g peciva :) ale fajn

    OdpovědětVymazat
  4. Vážení u doktorky přímo nesnáším! :D Má blbou váhu a váži tě oblečenou a najedenou. Takže radši ani na preventivní prohlídky nechodím, ona je stejně nehlídá. :D
    A jídelníček se ti povedl, jen bylo trošku víc chleba. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Vážení v oblečení mi teda připadá zvláštní :D Obzvlášť doktorka by přece měla chtít přesné údaje.
    Jídelníček není špatný, další se určitě vydaří ještě líp :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já už svý doktorce nevěřím, až někde seženu metr, tak se sama změřím, protože mi řekla, že jsem vyrostla za 2 roky jen o 0,5 cm!! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jídelníček máš zase hezký,jen já bych omezila trochu to cel. pečivo,ale jak je to jednou za čas,tak to neuškodí a snad ti dneska ta preventivka dopadla dobře :)

    OdpovědětVymazat
  8. já byla na preventivní prohlídce k patnáctinám v říjnu :D Měla jsem 64,5kg na 170 cm. Ve třinácti sem měla taky 170 cm takže to znamená že sem za dva roky nevyrostila ani o cenťák :D skvělý že :D
    tak doufám že ti to dneska dopadne dobře :)))

    OdpovědětVymazat