sobota 25. února 2012

25.února 2012

Ahoj holky! :) Chcete vědět jaká byla dnešní váha ? :) Skvělá!! Ukázalo se tam nádherné číslo 69,7kg.. Což znamená, že jsem za 7 dní zhubla krásných 1,4kg. Ani jsem si nemyslela, že budu mít na začátku váhy 6, tak brzo :D
Co se týče dnešního jídelníčku :D No takhle to většinou dopadá, když jsem u kamarádky :D :D Ale tak myslím, že jednou za čas si "trošku" víc zahřešit nevadí :D :D
A co vy ? Jak jste prožívaly sobotu ? :)

Snídaně: 4 zázvorové sušenky,tvaroh se skořicí 60g
Svačina: nic
Oběd: pečené kachní stehno,bramborový knedlík, červené zelí
Svačina: zmrzlina calipso- jahoda, 4ks rafaelo, jeden řádek milky. pár mandlí v čokoládě
Večeře:3 suchary s tzatziki

Cvičení: cca. 90 min procházka se psem
            

14 komentářů:

  1. až na tu druhou svačinu perfektní :D ale s kámoškou to chápu, to se snad ani odolat nedá!

    Můžu se zeptat, co jsou zač ty zázvorové sušenky? :)

    OdpovědětVymazat
  2. holka jak ja ti zavidim tu vahu :) Musim se sebou neco delat at mam v patek taky radost :-/

    OdpovědětVymazat
  3. No jo kámoška :D Jinak pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta váha ti de krásně dolů. Gratuluju! :)
    A zhřešit se občas musí, jinak by jsme se ze samého zdravého jídla zcvokly. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Super, moc díky! V poslední době jsem se zamilovala do pečení a vaření, takže to hned zítra zkusím! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju :-) Za vzájemnou podporu budu jedině ráda, dávám si tě do oblíbených a budu se těšit, jak nám to půjde :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé tak to blahopřeju :) Taky bych se chtěla někdy v blízké době zvážit, ale nemám váhu :D Druhá svačina u kámošky, to naprosto chápu, právě proto se snažím alespoň pro tenhle měsíc vynechat čajky a "výlety" do mekáče s nimi :D Ale nechápu jak to děláš, jíst sladké a pak přestat :D Mě vždycky přepadne taková žravá a nakonec slátám kde co :D Právě proto si dávám na blog to jídlo, abych viděla že to vlastně nepotřebuju. A jak chutnaly sušenky? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj jídelníček máš hezký :) jestli chceš můžeme se spřátelit už jsem si tě přidala ;)

    OdpovědětVymazat
  9. to je super, kilo a půl za týden:)
    Joo,někdy se zhřešit prostě musí:D hlavně,když ses nepřejedla, já tohle moje "hřešení" musím hodně omezovat,protože se většinou přejím :/:D
    I když,teď to teda neřeším no. Nemám chuť k jídlu,taky dobrá dietka :D

    OdpovědětVymazat
  10. gratuluju k váze :))) super úbytek za týden :)
    no, já jsem byla taky včera s kámoškou a taky jsme pěkně jedli :D

    OdpovědětVymazat
  11. * promiň špatný web :)
    nevím proč, ale mám nutkání pořád dávat blog.cz místo blogspot.com :D

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluju! Že jsi zhubla i když ses u toho moc neomezovala, dodá takovou chuť pokračovat, že? :) Jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jéé to je super ta váha :)) jen tak dál :) jinak ráda, tak si tě jdu přidat :))

    OdpovědětVymazat
  14. no většinou vstávám tak mezi půl desátou a desátou...takže si počkám ty dvě hodinky a pak si dám nějakej oběd :)

    OdpovědětVymazat