čtvrtek 22. března 2012

22.března 2012

ÁÁÁ.. Holky, vůbec nestíhám. Je těžký příjít domů v půl 7, zacvičit si, naučit se a potom vám ještě napsat.. Zítra jdu spát ke kamarádce.. Ale ještě před tím než tam půjdu tak sem napíšu a oběhnu vás! :) Zatím papa..
Zítra začínám 2. lvl Jillian - držte mi palce! ;) 
Snídaně: activia bílá 120g, bebe mini čokoládové 25g
Svačina: mléčná rýže 150g, 1 bebe sušenka
Svačina2: 2 krajíce celozrnného chleba s máslem a sýrem
Oběd: panini
Svačina: corny big kokosová
Večeře:volské oko,celornného chleba, hořčice
  Cvičení : Jillian Michaels 30 Day Shred ( 10/30)
 Cvičení : A6W(8/42)
       Cvičení :Jillian Michaels Ripped In 30 (10/40)

6 komentářů:

  1. Jé milujem panini :) ako to že chodíš tak neskoro domov? :P uži si sleepover u kamošky, to boli časy keď sme s kamoškami u seba prespávali :D teraz prespávame u priateľov :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Je toho docela dosta le s itm cvicenim uplna pohodka...zavidim ti ze nemlsas

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to moc hezký :) Držím palce s Jill,já jsem poprvý u dvojky docela umírala,ale od asi tak pátýho dne je to úplně v pohodě :) Jaký je Ripped in 30? Jsi spokojená? Je to těžký? Já už jedu poslední level 30 day shred a přemýšlím,co cvičit dál...

    OdpovědětVymazat
  4. Spřátel blog prosim, nebo aspoň sdíelej na fb! Moc by mi to pomohlo..;) http://mame-styl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný jídelák, vidím, že všude chválí Jill, já jsem se k jejímu cvičení ještě nedokopala, ale asi ho taky zkusím :-)

    OdpovědětVymazat