pátek 16. března 2012

16.března 2012

Ahoj holky, tak jak se máte ? Já dneska nic moc.. S mamkou jsem se pohádala. Všichni mě podceňují.. Hrůza, hrůz.. 
Co se týká jídelníčku, tak ten by nebyl tak špatný, ale jak já nenávidím výrobky, které se tváří zdravě a přitom vůbec nejsou.. Na 100g mají 1890KJ. Kdybych si vzala obyčejný rohlík, tak bych udělala líp a ještě bych si pochutnala.. Ale tak nevadí, mohlo to být horší. ;) Co se týká cvičení.. Dneska je krizový den, měla jsem chuť tu Jillian několikrát vypnout, nakonec jsem jí nevypla ani jednou, ale hrozně moc jsem jí odflákla..A nevím jestli to bude další dny lepší, jelikož zítra bych to měla dostat a na to teda mít chuť vůbec nebudu.. Ale prostě musím to zvládnut! :) Dneska jsem začala A6W(chci mít přeci krásné bříško ;)), dala jsem si ho rovnou dvakrát, protože s tím chci skončit ve stejný den jako s ripped.. Takže si to někdy dám 2x za den, abych to srovnala! ;)
Zítra bych se měla vážit.. Ikdyž teda nevím, nevím :/ 14 dní jsem se nevažila.. Minulý týden jsem jedla jak prase, tenhle týden se to docela urovnalo.. Tak se docela bojím.. No ale jestli to zítra dostanu, tak se vážit nebudu a přesunu vážení až na 2 dny po menstruaci..


Snídaně: ovesné polštářky + mléko
Svačina:rýže skořicová müller,1 bebe sušenka,hroznové víno
Oběd: halušky
 Cvičení : Jillian Michaels 30 Day Shred ( 4/30)
Svačina: 70g grahamových houstiček s džemem
 Cvičení : A6W(1/42) 
Večeře: 60g grahamových houstiček s krutí šunkou,rajče
     Cvičení :Jillian Michaels Ripped In 30 (4/40)
 Cvičení : A6W(2/42) 
 

7 komentářů:

  1. Máš to úplně dokonalý:) Tolik pohybu!Vážení klidně nech až po menstruaci,víš jak to chodí :)

    Já na sobě úbytek vidím,ale váha ho dost ignoruje :-D Vím,že váha není to nejdůležitější,ale udělalo by mi strašnou radost,kdyby ukázala nějáké lepší číslo:)

    OdpovědětVymazat
  2. Pohyb úžasný, jsi šikulka! A a vážení teď kašli, jen by tě vylekalo to číslo, které je před menstruací vždycky vyšší ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Víš, že A6W jsem přeložila já? :-D Ale jsem ráda, že to někdo cvičí, já to vydržela asi dva týdny loni v květnu. To jsem možná i zhubla nejvíce, ale nějak mě to nebavilo, je to pořád to samé. No ale nejsem si jistá, jestli dobré dělat dvě série v jednom dni.
    Tím zdravým-nezdravýmn na mysli ty ovesné polštářky? V těchhle věcech bývá hlavně přidaný cukru. Ani klasické cornflakes nejsou úplně ideální, ale ty mám ráda. :-)
    Ale jinak to máš jako pěkné ten jídelníček, hlavně pohyb je bezvadný. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš spoustu pohybu, krása :) Jen nezapomínej i na odpočinek.
    Držím pěsti, ať vážení dopadne dobře. A když ne, nic se neděje, snaž se dál :)

    OdpovědětVymazat
  5. Keď mám svoje dni, tiež sa mi nechce cvičiť. Ale dám si len nejaké kľudné cvičenie, treba jógu :) prejde ma potom aj bolesť brucha. A zásadne sa vtedy nevážim, som ako balón =D
    A ktorá potravina sa ti z toho jedálničku nepáči? Tá ryža? Alebo halušky? Kupovanú mliečnu ryžu osobne bojkotujem, ale na haluškách(normálnej porcii) si rada pochutím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, prepáč, že som sa neozývala- mala som prežierací týždeň. Nebola nálada na nič, no už sa dávam dokopy a pokúsim sa chodiť na blog čo najčastejšie. Pokiaľ si jedla vrámci normy a vyslovene si sa neprejedala, tak na váhu by to nemalo mať vplyv. Inak také "zdravo sa tváriace potraviny" ako mussli a podobne tiež nemám rada.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné to máš :) Já to ted strašně kazim, ani necvičim. Ale už je krásně, takže chci začít běhat. Musím se zase naučit jíst. Skoro nejím a pak se nacpávám sladkým. Jinak k těm výrobkům, no ono zdravé neznamená dietní. Třeba sýry jsou zdravé, ale najdeš jen pár s nízkým obsahem tuku. Já chci začít takové to - všeho s mírou, akorát sladkosti bych chtěla vynechat uplně, nebo max. 1-2 do tejdne a jen trochu :) Drž se!

    OdpovědětVymazat